SZKOLENIE REKLAMA I MULTIMEDIA – 8 h

Główne zagadnienia zawarte w programie szkolenia:

  1. Wprowadzenie do reklamy i multimediów:
  • Definicja reklamy i multimediów w kontekście biznesu.
  • Znaczenie reklamy i multimediów w dzisiejszym świecie marketingu.
  • Popularne rodzaje reklam i multimediów: reklamy wideo, reklamy graficzne, reklamy dźwiękowe itp.
  1. Planowanie kampanii reklamowych:
  • Określanie celów reklamowych: świadomość marki, zaangażowanie, generowanie leadów, sprzedaż itp.
  • Badanie rynku i konkurencji: analiza grup docelowych i preferencji klientów.
  • Wybór odpowiednich kanałów reklamowych i mediów: telewizja, radio, internet, druk, outdoor itp.
  1. Tworzenie treści reklamowych:
  • Kreacja atrakcyjnych treści: wideo, grafiki, dźwięki, teksty.
  • Optymalizacja treści pod kątem różnych kanałów i mediów.
  • Wykorzystanie narzędzi do tworzenia treści reklamowych (np. Adobe Creative Suite, Canva, iMovie, Audacity).
  1. Zarządzanie kampanią reklamową:
  • Planowanie budżetu reklamowego i alokacja środków na różne kanały i media.
  • Monitorowanie i optymalizacja kampanii: analiza danych, śledzenie wyników, dostosowanie strategii.
  • Wykorzystanie narzędzi do zarządzania kampanią reklamową (np. Google Ads, Facebook Ads Manager, Adobe Analytics).
  1. Pomiar skuteczności reklam i multimediów:
  • Metryki i wskaźniki sukcesu reklam: CTR, CPC, ROI, konwersje itp.
  • Analiza danych i raportowanie wyników kampanii reklamowych.
  • Uczenie się z wyników i dostosowywanie strategii na przyszłość.
  1. Praktyczne warsztaty i studium przypadków:
  • Analiza przypadków związanych z kampaniami reklamowymi i multimediami.
  • Ćwiczenia praktyczne: tworzenie planu kampanii reklamowej dla wybranej firmy.
  • Dzielenie się wskazówkami i najlepszymi praktykami w reklamie i multimediach.

Szkolenie o łącznym czasie trwania 8 godzin pozwoli na dogłębne omówienie każdego z tych tematów oraz praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. Program szkolenia może zostać dopasowany do indywidualnych potrzeb Uczestników.

Uczestnik kursu otrzymuje certyfikat ukończenia kursu.