SZKOLENIE REKLAMA I MULTIMEDIA – 8 h
Główne zagadnienia zawarte w programie szkolenia:
- Wprowadzenie do reklamy i multimediów:
- Definicja reklamy i multimediów w kontekście biznesu.
- Znaczenie reklamy i multimediów w dzisiejszym świecie marketingu.
- Popularne rodzaje reklam i multimediów: reklamy wideo, reklamy graficzne, reklamy dźwiękowe itp.
- Planowanie kampanii reklamowych:
- Określanie celów reklamowych: świadomość marki, zaangażowanie, generowanie leadów, sprzedaż itp.
- Badanie rynku i konkurencji: analiza grup docelowych i preferencji klientów.
- Wybór odpowiednich kanałów reklamowych i mediów: telewizja, radio, internet, druk, outdoor itp.
- Tworzenie treści reklamowych:
- Kreacja atrakcyjnych treści: wideo, grafiki, dźwięki, teksty.
- Optymalizacja treści pod kątem różnych kanałów i mediów.
- Wykorzystanie narzędzi do tworzenia treści reklamowych (np. Adobe Creative Suite, Canva, iMovie, Audacity).
- Zarządzanie kampanią reklamową:
- Planowanie budżetu reklamowego i alokacja środków na różne kanały i media.
- Monitorowanie i optymalizacja kampanii: analiza danych, śledzenie wyników, dostosowanie strategii.
- Wykorzystanie narzędzi do zarządzania kampanią reklamową (np. Google Ads, Facebook Ads Manager, Adobe Analytics).
- Pomiar skuteczności reklam i multimediów:
- Metryki i wskaźniki sukcesu reklam: CTR, CPC, ROI, konwersje itp.
- Analiza danych i raportowanie wyników kampanii reklamowych.
- Uczenie się z wyników i dostosowywanie strategii na przyszłość.
- Praktyczne warsztaty i studium przypadków:
- Analiza przypadków związanych z kampaniami reklamowymi i multimediami.
- Ćwiczenia praktyczne: tworzenie planu kampanii reklamowej dla wybranej firmy.
- Dzielenie się wskazówkami i najlepszymi praktykami w reklamie i multimediach.
Szkolenie o łącznym czasie trwania 8 godzin pozwoli na dogłębne omówienie każdego z tych tematów oraz praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. Program szkolenia może zostać dopasowany do indywidualnych potrzeb Uczestników.
Uczestnik kursu otrzymuje certyfikat ukończenia kursu.