SZKOLENIE BUDOWANIE MARKI – 8 h
Główne zagadnienia zawarte w programie szkolenia:
- Wprowadzenie do budowania marki:
- Definicja marki i jej znaczenie w dzisiejszym biznesie.
- Elementy składowe marki: identyfikacja wizualna, wartości, osobowość marki, przesłanie.
- Rola budowania marki w tworzeniu lojalności klientów i różnicowaniu się na rynku.
- Analiza rynku i konkurencji:
- Badanie rynku: analiza trendów, potrzeb klientów, zachowań konsumenckich.
- Badanie konkurencji: analiza konkurencyjnych marek, ich strategii i pozycjonowania.
- Budowanie strategii marki:
- Określanie celów marki: budowanie świadomości, budowanie zaufania, generowanie lojalności.
- Tworzenie przesłania marki: klarowne, spójne i autentyczne przesłanie komunikacyjne.
- Wybór odpowiednich kanałów i narzędzi do promocji marki.
- Kreacja wizualna marki:
- Tworzenie logo i identyfikacji wizualnej marki.
- Projektowanie materiałów marketingowych: strona internetowa, materiały reklamowe, opakowania produktów.
- Kreatywność w kreowaniu wizerunku marki.
- Budowanie relacji z klientami:
- Kreowanie spójnej komunikacji marki: ton głosu, styl komunikacji, reakcja na opinie klientów.
- Budowanie zaangażowania klientów: aktywne uczestnictwo w społeczności, odpowiedzi na pytania i komentarze.
- Używanie marketingu szeptanego i rekomendacji klientów.
- Pomiar skuteczności i rozwój marki:
- Analiza wskaźników sukcesu marki: świadomość, zaangażowanie, lojalność.
- Monitorowanie opinii klientów: badania satysfakcji, opinie online.
- Planowanie dalszego rozwoju marki: dostosowanie strategii do zmian na rynku, innowacje, ekspansja.
Szkolenie o łącznym czasie trwania 8 godzin pozwoli na dogłębne omówienie każdego z tych tematów oraz praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. Program szkolenia może zostać dopasowany do indywidualnych potrzeb Uczestników.
Uczestnik kursu otrzymuje certyfikat ukończenia kursu.