SZKOLENIE KOMUNIKACJA KRYZYSOWA – 8 h

Główne zagadnienia zawarte w programie szkolenia:

  1. Wprowadzenie do komunikacji kryzysowej
  • Definicja komunikacji kryzysowej i jej znaczenie dla organizacji
  • Rola komunikacji w zarządzaniu kryzysem: informowanie, uspokajanie, koordynacja działań
  • Analiza studiów przypadków kryzysów komunikacyjnych
  1. Planowanie komunikacji kryzysowej
  • Etapy planowania komunikacji kryzysowej: identyfikacja zagrożeń, tworzenie scenariuszy, opracowanie komunikatów
  • Tworzenie zespołu zarządzania kryzysowego: role i odpowiedzialności
  • Ćwiczenia praktyczne na opracowywanie planów komunikacyjnych dla różnych scenariuszy kryzysowych
  1. Komunikacja wewnętrzna w czasie kryzysu
  • Skuteczne komunikowanie informacji wewnętrznie: transparentność, spójność, częstotliwość
  • Budowanie zaufania i motywacji w zespole podczas kryzysu
  • Ćwiczenia praktyczne na przykłady komunikacji wewnętrznej w czasie kryzysu
  1. Komunikacja zewnętrzna w czasie kryzysu
  • Zarządzanie komunikacją z mediami i opiniami publicznymi
  • Budowanie odpowiedniego wizerunku i reputacji w czasie kryzysu
  • Ćwiczenia praktyczne na prowadzenie konferencji prasowych i komunikację z mediami

Szkolenie o łącznym czasie trwania 8 godzin pozwoli na dogłębne omówienie każdego z tych tematów oraz praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. Program szkolenia może zostać dopasowany do indywidualnych potrzeb Uczestników.

Uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia.